Ak bývate na západnom Slovensku, v prípade bezprúdia už nemusíte nikam telefonovať ani čakať na spojenie s operátorom Poruchovej linky. Vďaka bezplatnej službe „Chatbot Edo“ dokážete okamžite zistiť či nahlásiť, čo sa stalo.
Nonstop elektronického operátora Eda nájdete v chatovacom okne na stránke www.zsdis.sk/vypadok. Aj keď je jeho srdce digitálne, dokáže vás spoľahlivo sprevádzať procesom preverenia a nahlásenia poruchy.
Predovšetkým v čase kalamity, kedy vplyvom extrémneho počasia postihuje výpadok elektriny veľký počet zákazníkov, v minulosti dochádzalo k neprimeranému predĺženiu čakacej doby na spojenie s Poruchovou linkou. Tejto nepríjemnosti je odteraz možné sa vyhnúť.
Ako chatbot funguje?
Ide o webovú aplikáciu v podobe chatovacieho okna, ktoré sa nachádza v pravom dolnom rohu na stránke www.zsdis.sk/vypadok. Technológia je schopná spracovávať ľudskú konverzáciu vo forme písaného textu. Chatbot Edo „chápe“, čo mu pri nahlasovaní poruchy píšete a dokáže konverzovať tak, aby od vás získal všetky informácie, potrebné pre presné lokalizovanie a nahlásenie poruchy.
Chatbot Edo je určený výhradne na riešenie poruchových stavov – dokáže vám zistiť a napísať, čo sa na vašom odbernom mieste práve deje: či ide o poruchu, plánovanú odstávku, prípadne odpojenie z dôvodu porušenia zmluvných vzťahov. Pokiaľ ide o poruchu, ktorá ešte nebola nahlásená, dokážete s Edom zrealizovať jej nahlásenie.
V budúcnosti uvažujeme o rozšírení tejto služby pre riešenie ďalších zákazníckych požiadaviek. Zistite viac o našich službách a novinkách na www.zsdis.sk.
Táto služba funguje na distribučnom území spoločnosti Západoslovenská distribučná, a. s. (územie Bratislavského, Trnavského, Nitrianskeho a časti Trenčianskeho kraja). Chatbot Edo plnohodnotne nahrádza telefonické nahlasovanie poruchy, v prípade záujmu však zákazníci môžu naďalej využívať aj Poruchovú linku.